dissabte, 28 de setembre del 2013

Organització de les pàgines web i Scoop.it

En l'anterior classe vam treballar diferents programes. Primer de tot, vam treballar a organitzar-nos millor les nostres pàgines d'internet mitjançant google, això es fa de diverses formes una és marcant "favoritos" i se't guarda a la barra d'inici i així clicant pots accedir directament, i també pots crear carpetes i així tenir-ho millor organitzat. Seguidament, també tens una altre opció que és el programa netvibes que consisteix en tenir-ho molt més organitzat, totes les webs en una sola pantalla. D'aquesta manera és molt més còmoda i eficaç.
A continuació us deixo un vídeo de youtube on explica que és i com es fa servir:





Tot i així, desprès vam aprendre a afegir coses noves al bloc com és el cas de recomanació d'adreces que és fa anant a disseny i desprès clicar afegir gadget i clicant la de pàgines. També, amb això podem afegir un feed (qualsevol web canal RSS) i notícies sobre educació infantil.
El canal RSS és una eina que actualitza els continguts. Com per exemple en el meu bloc al costat dret es troba una sèrie de blocs dels meus companys que tenen aquest sistema i es van actualitzant. Aquest llistat de blocs recomanats per mi s'anomena blogroll.
Per últim, vam crear un scoop.it que és una pàgina web que serveix per consultar i tenir coses específiques del tema que escolleixis,és a dir, diferent noticies d'aquell tema. En el meu cas de la psicomotricitat en l'educació infantil ja que és l'apartat en el que em vull centrar i m'interessa més de l'educació.
Aquí us mostro el següent enllaç del scoop.it, però que tambè es pot trobar a la part dreta del meu bloc en un enllaç:
http://www.scoop.it/t/l-by-jurdina-recasens



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada